pátek 19. prosince 2014

Kvalitní pracovní oděvy

Kvalitní pracovní oděvy

Jste domácí kutil, který tráví spoustu času v garáži, či trávíte čas prací na baráku? Pak určitě víte, že základem při práci je dobrý pracovní oděv. Například, co se týče pracovních rukavic, tak není nad kvalitní rukavice. Ty nekvalitní vám totiž vydrží pár dní, nebo při těžké práci třeba jen několik hodin. A komu by se chtělo pořád kupovat nové pracovní rukavice.


Pro pohodlí při práci je důležitá vhodná pracovní obuv

Pracovní obuv je snad nejdůležitější součástí pracovního oděvu. Díky dobré a kvalitní pracovní obuvi, se při práci budete cítit pohodlně a hlavně vám zajistí bezpečnost práce. Například při pádu těžkého předmětu, jako je například cihla nebo kladivo, vás pracovní obuv s ocelovou špicí může ochránit od zlomení či rozdrcení prstů.


Pracovní oděvy pro všechny typy práce

Firma TOMIS CZ, s.r.o. nabízí ochranné pracovní prostředky pro všechny typy práce. Na stránkách společnosti naleznete například pracovní oděvy, pracovní rukavice, pracovní trička, či pracovní obuv a mnoho dalšího. Samozřejmě vše té nejvyšší kvality s certifikací.


11 komentářů:

  1. Přítel před nedávnem začal pracovat na stavbě, takže si taky na https://www.ardon.cz/ objednával ochranné pomůcky. Původně chtěl sice jen pracovní obuv, ale přemluvila jsem je aby si projistotu objednal i rukavice a přilbu. Člověk totiž nikdy neví co se může stát a je rozhodně lepší být alespoň nějak chráněn.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za suprové inspirace na to, co si koupit. Já jsem nedávno začal pracovat na stavbě a díky tomu mi bylo potřeba si pořídit nové pracovní oděvy . Naštěstí jsem narazil na super web, kde to nemají zas až tak drahé, takže se to dá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jsou teda kvalitní pracovní oděvy prostě základ. Mám menší firmu a právě letos jsem svým pracovníkům konečně koupil jejich vlastní firemní pracovní oblečení. Zároveň s tím, jsem konečně i investoval nějaké peníze do vybavení skladu. To už bylo taky potřeba, protože jsme ve skladu díky nedostatečnému vybavení měli pořád nějaké zmatky.

    OdpovědětVymazat
  4. Těch kritérií, které musejí pracovní oděvy splňovat je fakt spousta a doporučuji konzultaci s BOZP pracovníkem. Ono každá práce je v něčem specifická. Na druhou stranu razím i to, že je dobré to probrat i s lidmi, kteří ty pracovní oděvy skutečně využívají. Dost často je totiž vyhláška navrhována od stolu a ten dotyčný nemá absolutně žádný kontakt s realitou. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě nové pracovní oděvy jsme teď nedávno fasovali u nás v práci. Už to bylo potřeba. Ještě by bylo super, kdyby nám firma konečně proplatila ty samostmívací kukly na svařování, které jsme si my všichni, co se v práci svařování věnujeme museli nakoupit. Například ta moje nebyla úplně levná.

    OdpovědětVymazat
  6. Manžel si teď nedávno také kupoval nějaké pracovní oblečení. Dívala jsem se na to a podle mě je docela kvalitní. Ptala jsem se ho proč si nekoupil i nějaké pracovní boty a říkal, že mu prý žádné neseděly. Že nejlepší pracovní boty jsou prý jeho staré pánské tenisky adidas, hlavně kvůli tomu jak jsou pohodlné a na žádném povrchu nekloužou.

    OdpovědětVymazat
  7. My máme naštěstí v práci ochranných pomůcek dost :-) . Jednou za čas si uděláme velkou objednávku z https://www.uvex-safety.cz/cs/ a dokoupíme, co je všechno potřeba. Respirátory ani roušky už naštěstí v práci nosit nemusíme, tak je alespoň o jednu starost méně. Byla to dost otrava přes to 8 hodin dýchat.

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že se tu to pracovní oblečení hodně řeší, tak třeba mi někdo odpoví. Nevíte kde by se dalo sehnat nějaké kvalitní dámské pracovní tričko s dlouhým rukávem? Potřebovala bych si totiž nějaká koupit do práce a vůbec se mi nedaří nic dobrého najít. Byla jsem se dívat v pár obchodech s pracovním oblečením, ale tam se mi prostě nic nelíbilo. Budu ráda za jakýkoliv tip, díky.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý tip. Nějaký dobrý pracovní oděv teď také budu potřebovat. Příští týden budeme totiž kopat kanalizaci a většinu si toho asi budu dělat sám. Trochu problém je, že ten výkop bude zasahovat do silnice, tak to budu muset i nějak patřičně označit. Zatím to vidím tak, že si tady půjčím nějaké dopravní značení a to by to snad mělo vyřešit.

    OdpovědětVymazat
  10. Kvalitní pracovní oblečení je určitě základ. Mám poměrně velkou firmu a svým zaměstnancům pravidelně objednávám nové. I přes to, že kupuji podle mého kvalitní oblečení, tak stejně v naší firmě až tak velkou životnost nemá. Ale do firmy prostě člověk musí investovat pokud chce, aby fungovala. To je přesně ten důvod, proč se tam teď například chystám koupit nové šroubové kompresory.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc rád pracuji na zahradě o víkendech, i přesto že v rámci pracovního týdne to nemám fyzicky úplně jednoduché. Často si tedy objednávám nějaké to nářadí pro zahradu, ale už trochu zapomínám na pracovní oděvy. Makám většinou ve starých teplácích a mikině, jenže to se pro některé nebezpečnější práce rozhodně nehodí. Určitě zapřemýšlím nad koupí nějakého pracovního oblečení :-)

    OdpovědětVymazat